SW01 Malamalama fa'amalama fa'amalama fa'ameamea - o le filifiliga sili lea mo moli fale gaosimea

Afai o loʻo e suʻeina se faʻamalama faʻatuatuaina ma umi, matouSW01 fa'asologa u'amea u'amea tolu-faamaoniga molio lau filifiliga sili lea.Fuafuaina e tetee atu i siosiomaga faigata, o lenei moli tolu-faʻamaonia e lelei mo faʻamatalaga faʻainisinia mo moli e taua ai le tumau ma le faʻatinoga.

O se tasi o vaega taua o leSW01 uamea u'amea tolu-fa'amaonia molio le vai, efuefu ma le aʻafiaga e faʻasaʻo, fuafuaina e tuʻuina atu se maualuga maualuga o le puipuiga mai elemene ma e mafai ona faʻaaogaina i le tele o siosiomaga eseese i fafo.O nei mea e mafai ai ona tumau le moli moli faʻamaonia ma le IP66 le susu ma le IK08 aʻafiaga.

I le tulaga o le fausaga, o le SW01 stainless steel tri-proof lamp e faʻaaogaina se tino moli uʻamea ma se faʻaofuofu malamalama tioata.O lenei mea e faʻamautinoa ai e mafai e le moli ona faʻasaga i siosiomaga sili ona faigata, e maua ai le susulu ma le tele o le malamalama, aʻo le faʻamau uʻamea e faʻamautinoa ai le faigofie o le faʻapipiʻiina o le moli ma maua ai se faʻaoga saogalemu.

I le tulaga o le tusipasi o oloa,SW01 uamea u'amea tolu-fa'amaonia molie maua ai le filemu o le mafaufau.O lenei moli faʻamaonia e mafai ona faigofie ona pasia le CE faʻamaonia ma le ROHS faʻamaonia, faʻamautinoa latou te ausia taʻiala lelei ma tulaga tau siosiomaga.O lona uiga e mafai ona e mautinoa o loʻo e teu faʻafaigaluega i se faʻamalama faʻamalama lelei ma faʻaleleia e fausia e tumau.

O le isi itu taua o le SW01 uamea faʻamaʻi faʻamaonia moli o le fesoʻotaʻiga ma T8 faʻamalama.O moli nei ua mamanuina e galue lemu ma T8 tubes, faʻamautinoa e faigofie ona e faʻaleleia lau moli e aunoa ma ni suiga tetele i au atinaʻe o iai.

Ma le mea mulimuli, o la matou moli faʻamalama faʻamalama faʻamalama e lima tausaga mo le faʻaopoopoina o le filemu o le mafaufau, faʻamautinoa o loʻo e teu faʻafaigaluega i se fofo moli umi e mafai ona e faʻalagolago i ai.

I le faaiuga, afai o loʻo e suʻeina se faʻamalama umi, faʻatuatuaina, maualuga-faʻatinoga moli fofo, onaSW01 uamea u'amea tolu-fa'amaonia molio lau filifiliga sili lea.Faatasi ai ma lona fausiaina malosi, maualuga maualuga o le puipuiga ma le fetaui lelei ma T8 tubes, o lenei moli e maua ai se fofo tumau, umi umi i au moli faʻainisinia uma.

SW01 molī fa'amaufa'ailoga uamea e tolu


Taimi meli: Apr-11-2023